Ο Σύλλογος ιδρύθηκε το 2003. Δραστηριοποιούμαστε στην παροχή υποστήριξης και καθοδήγησης στους γονείς για τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούν την διαφοροποίηση των παιδιών τους. Διενεργούμε δοκιμασίες μέτρησης και αξιολόγησης χαρακτηριστικών και παρέχουμε συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη σε χαρισματικούς και τις οικογένειές τους.

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Τα χαρισματικά παιδιά ΔΕΝ είναι καλοί μαθητές


Τα χαρισματικά παιδιά
ΔΕΝ είναι
καλοί μαθητές

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις χαρισματικών παιδιών που είναι αυτό που πολύ συχνά χαρακτηρίζουν οι δάσκαλοι ως “άτακτοι μαθητές”.

Τα χαρισματικά παιδιά πλήττουν όταν δεν γίνονται αποδέκτες υψηλών απαιτήσεων και προκλήσεων. Ως επακόλουθο, μπορεί να “κλείνουν τους διακόπτες”, (ονειροπόληση), να αποφεύγουν το σχολείο (πλασματικές ασθένειες), ή προκαλούν αναστάτωση στην τάξη (γίνονται ο κλόουν της τάξης ή επιθετικά) ενώ πολλές φορές, προκειμένου να προσαρμοστούν στο επίπεδο της τάξης, κρύβουν τις ικανότητές τους για να μην ξεχωρίζουν ή, ακόμη χειρότερα, θυσιάζουν την αληθινή τους φύση για να ενταχθούν στην ομάδα.

Ένα παιδί μπορεί να συγκεντρώνει πολλά από τα χαρακτηριστικά των χαρισματικών ατόμων κι όμως να μην έχει καλή επίδοση στο σχολείο.

Τα χαρισματικά παιδιά πολύ συχνά κάνουν λάθη απροσεξίας ή μπορεί να κάθονται πολύ ήσυχα και να απαντούν απλώς “δεν ξέρω”.
Οι γραπτές του εργασίες μπορεί να είναι ανεπαρκείς
Μπορεί να είναι τεμπέλικο και ληθαργικό ή να ονειροπολεί και να φαίνεται αφηρημένο
Μπορεί να ξοδεύει πολύ χρόνο κάνοντας σχέδια στα τετράδιά του και τα βιβλία του
Μπορεί να χαζολογάει και να προκαλεί αναστάτωση στα μαθήματα
Μπορεί να μην είναι συνεργάσιμο, να μην είναι εύκολο να παρακινηθεί και να είναι επικριτικό προς τους δασκάλους του και προς τα άλλα παιδιά της τάξης του.
Ένα τέτοιο παιδί μπορεί να απουσιάζει συχνά από το σχολείο.