ΤΥΠΟΣ | ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ | ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ | ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
|
Ομαδοποίηση κατά ικανότητες |
Ειδικό Σχολείο
Ειδικές τάξεις
Προγράμματα που αναδεικνύουν καλοκαιρινές ομαδικές εργασίες
Ομαδοποίηση με ελαστικότητα
|
Δυνατότητα Εργασίας στο Επίπεδο των ικανοτήτων
Προγράμματα σχεδιασμένα για τις ανάγκες των παιδιών
Κανονική πρόοδος στη μάθηση
|
Ανάγκη ειδικά εκπαιδευμένων διδασκόντων
Δεν μπορεί να είναι απόλυτα εξατομικευμένα
Τα Χαρισματικά παιδιά δεν είναι χαρισματικά σε όλους τους τομείς
Υψηλό κόστος
Τονίζεται το αίσθημα της διαφοράς
|
Επιτάχυνση
|
Να αρχίζει το σχολείο πιο νωρίς
Να "πηδάει" τάξεις
Να περνάει την ύλη γρηγορότερα
Να συμπληρώνει σπουδές σε μικρότερο χρόνο
|
Μπορεί να εφαρμοσθεί σε κάθε σχολείο
Αρχίζει νωρίτερα καρίερα-πιο παραγωγικό
Μικρότερο κόστος
|
Προκατάληψη Δασκάλων - Γονέων
Κοινωνική αντίδραση
Ο Νόμος δεν επιτρέπει έναρξη του σχολείου νωρίτερα
|
Εμπλουτισμός |
Προσθήκη Τομέων Μάθησης, που δεν υπάρχουν συνήθως στα τρέχοντα προγράμματα
|
Τα παιδιά δεν ξεχωρίζονται
Κοστίζει λιγότερο από την ομαδοποίηση κατά ικανότητες
|
Εφαρμόζονται στην κλασσική τάξη
Δεν υπάρχουν εξειδικευμένοι διδάσκοντες
Κακός συντονισμός προγράμματος
|