Ο Σύλλογος ιδρύθηκε το 2003. Δραστηριοποιούμαστε στην παροχή υποστήριξης και καθοδήγησης στους γονείς για τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούν την διαφοροποίηση των παιδιών τους. Διενεργούμε δοκιμασίες μέτρησης και αξιολόγησης χαρακτηριστικών και παρέχουμε συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη σε χαρισματικούς και τις οικογένειές τους.

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Εκπαιδευτικά Πρότυπα για Χαρισματικά Παιδιά


ΤΥΠΟΣΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Ομαδοποίηση κατά ικανότητες
  • Ειδικό Σχολείο
  • Ειδικές τάξεις
  • Προγράμματα που αναδεικνύουν καλοκαιρινές ομαδικές εργασίες
  • Ομαδοποίηση με ελαστικότητα
  • Δυνατότητα Εργασίας στο Επίπεδο των ικανοτήτων
  • Προγράμματα σχεδιασμένα για τις ανάγκες των παιδιών
  • Κανονική πρόοδος στη μάθηση
  • Ανάγκη ειδικά εκπαιδευμένων διδασκόντων
  • Δεν μπορεί να είναι απόλυτα εξατομικευμένα
  • Τα Χαρισματικά παιδιά δεν είναι χαρισματικά σε όλους τους τομείς
  • Υψηλό κόστος
  • Τονίζεται το αίσθημα της διαφοράς
  • Επιτάχυνση
  • Να αρχίζει το σχολείο πιο νωρίς
  • Να "πηδάει" τάξεις
  • Να περνάει την ύλη γρηγορότερα
  • Να συμπληρώνει σπουδές σε μικρότερο χρόνο
  • Μπορεί να εφαρμοσθεί σε κάθε σχολείο
  • Αρχίζει νωρίτερα καρίερα-πιο παραγωγικό
  • Μικρότερο κόστος
  • Προκατάληψη Δασκάλων - Γονέων
  • Κοινωνική αντίδραση
  • Ο Νόμος δεν επιτρέπει έναρξη του σχολείου νωρίτερα
  • Εμπλουτισμός
  • Προσθήκη Τομέων Μάθησης, που δεν υπάρχουν συνήθως στα τρέχοντα προγράμματα
  • Τα παιδιά δεν ξεχωρίζονται
  • Κοστίζει λιγότερο από την ομαδοποίηση κατά ικανότητες
  • Εφαρμόζονται στην κλασσική τάξη
  • Δεν υπάρχουν εξειδικευμένοι διδάσκοντες
  • Κακός συντονισμός προγράμματος  

  • (*) Γιαννακού-Κίτσου, Μελπομένη. Παιδιά σχολικής ηλικίας με υψηλό δείκτη νοημοσύνης (χαρισματικά παιδιά) : επισήμανσή τους και εκτίμηση της κοινωνικής τους συμπεριφοράς και προσαρμογής. Διδακτορική διατριβή. Θεσσαλονίκη : Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σχολή Επιστημών Υγείας. Ιατρικό Τμήμα. Τομέας Υγείας του Παιδιού. Α' Παιδιατρική Κλινική, 1998 (σελ. 43).